1 december

Idag är det 1 december alltså bara 23 dagar kvar till julafton och 30 dagar till nyår!
Idag så hade jag studiedag med biting så var tvungen att plugga idag. Har gjort färdigt naturuppsatsen och skrivit lite på novellen, har en sida kvar. Kommer ju inte på något att skriva:( o sen så har jag skrivit färdigt idrottsuppsatsen och fixat lite mer på stylingkollaget. Men har ändå en massa kvar... Mormor kom och hämtade mig så att jag fick en paus från allt pluggande, skulle egentligen plugga hos henne men orkade inte. Bakade pepparkakor istället :)
Nu så ska jag snart hoppa in i duschen och sen kolla på bonde,grey's och nikita.
I morn så ska ps till doktorn, vill verkligen inte!
Efter det så blir det att plugga på engelska provet som jag har på fredag. Skulle egentligen behövat pluggat på det idag men fick plugga på annat ist. Så min helg kommer jag att få skriva färdigt hemuppgiften, novellen, göra färdigt stylingkollaget och öva på naturredovisnigen. Rolig helg (y)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0