12 december

Hann inte blogga igår eftersom vi åkte klockan 8 på morgonen och kom hem sent.
Men här kommer gårdagen:
Ja dit gick det bra och vi fick oss ett roligt skratt, det är ju inte varje dag man stöter på en homo erectus! haha
När vi kom fram så åkte vi direkt till universeum och gick runt där och kollade på alla saker och djur.
Sen gick vi på en stan en stund och emanuel hittade alla julklappar men inte jag, hittade inte en enda..
Efter det så gick vi till liseberg och herregud vad folk det var! och alla är dyng otrevliga och bara går rätt in i en, aldrig att jag ska bo i storstan! örebro går bra;D men inte göteborg! Sorry paja men nej aldrig!
Kom hem så att jag hann se halva sex and the city men råkade somna så såg inte hela.
Idag:
Har inte gjort ett skit idag, vet inte heller vad jag ska göra heller.
Ska nog slå på en film kanske tianic eller någon gammal film :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0