Dan före dan före doppardan

Blev ingen julavslutning för mig idag för att jävla stadsbussarna är så sena jämt!
Har sovit lite tills nu, har även kollat på halva tokyo drift och julkalandern.
Nu så ska jag slå in paket och dunka musik. Och idag är det ju dan före dan före doppardan så jul snart!
Juste igår på ritz!
Fan jag trodde att min tånar skulle gå av:o fan vad kallt det var att stå i kön. Nästa gång jag ska ut på vintern så inga converse!
I början var det roligt och vi dansde och så men sen kom det bara mer och mer folk och alla stod typ och trängdes. Så i slutet var det väll inte så jätte kul. Men jag fick ju träffa ellipellie som jag inte hade träffat på typ 100 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0