Fredag

Sitter och äter godis i skolan och har rast kan det bli bättre!? ja det kan de man kan ju faktiskt vara hemma men jag tycker om att umgås med mina klasskompisar och plus att jag träffar bara susanna och emma i skolan.
Och snart är det jullov och då kommer vi inte ses på 3 veckor eller vad det blir. Skulle egentligen göra matte på hantverken idag men istället så gjorde jag ingenting utan jag bara satt och kollade på när susanna hade sin redovisning.
Fick reda på mitt budget prov idag med som jag gjorde i tisdags och fick mvg- men det är ju ganska bra med :)
Och nu så är det bara 3 skoldagar kvar och de kommer att vara as chilla! börjar som vanligt på måndag och slutar 11 och på tisdag så börjar vi 11:40 och slutar 14:40. Och då blir det hem och fixa sig för på kvällen så ska jag på gymnaisefest på ritz med ellipellan och sussi. Kommer att komma hem vid 2 och ska upp klockan 7 igen för då ska vi på julavslutning.
Ikväll så kommer jeffus till mig och vi ska ta hand om skitungarna och ha en jeffa och ps kväll och bara ta det lugnt för ska upp tidigt i morn och åka till marieberg med emma och sussi och slå in paket åt folk och ska även hinna med att köpa julklappar till familjen och jeffa.
puss

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0