måndag

Hann inte blogga igår men vad gjorde jag igår? öm.. Jo jag var på kalas och kollade på ensam hemma 3.
Idag så var det en kort skoldag, började 8 och slutade halv 11. Fick sitta och lyssna på en gubbe som pratade.
Efter skolan så gick jag och emma till stan i kga och jag köpte mina sista julklappar så nu är jag klar göööttt!
Hoppas på att alla blir nöjda med ;D
Nu så ska jag inte göra något speciellt, vid 5 åker jag till mamma och slingar och klipper håret.
Och i morn så är det ritzzz! då ni ellipelli och sussi!
Vet inte om jag ska åka till skolan för vi skulle hålla på med tråkiga saker och det är ingen viktig dag säger vi (a)
Och idag så är det bara 4 dagar kvar till julafton!!!
Nu måste jag gå ner och äta puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0