Söndag

Är hemma hos pappa nu och ska snart gå och lägga mig. Är skit trött har typ inte sovit något inatt.
Idag så har jag inte gjort ett skit! skulle egentligen plugga men kom aldrig igång med det. Så får ta och göra det i morn.
Alla mina helger är upptagna hela månaden. Nu i helg så ska jag till göteborg, helgen efter det ska jag till marieberg och slå in packet och helgen efter det så är det jul och helgen efter är det ju nyår! Måste hinna med och köpa julklappar med.. Vet typ vad jag ska köpa till alla så det går nog ganska fort. Måste hinna med att köpa nyårsklänning också.
Ska även på Ritz gymnaisefesten med elli. Så det är ganska mycket denna månad. Men det kommer att bli en as kul månad!
Är jätte trött så måste sluta nu och gå och lägga mig puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0