Tisdag

Idag så har jag sovit ut efter helgen som har varit. Vaknade vid 12 - halv 1 och satte mig och kollade på vänner och åt frukost med paja och teo. Sen dess har jag faktiskt pluggat, gjort klart matten men har halva engeskan kvar och har inte ens börjat med svenskan än. Så har lite att göra tills ikväll.
Den hära terminen kommer att gå skit fort för 12 februari åker jag till Usa är kommer hem mitt på lovet och sen börjar praktiken fem dagar efter jag kommer hem. Praktiken är i 3 veckor sen är det bara en månad kvar till påsk och på påsklovet åker jag och paja till gran canaria. Och efter lovet är det bara en och en halv månad kvar till sommarlovet. Och på sommarlovet ska jag jobba hos pappa förmodligen. Längtar mest till LA ;D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0