Tisdag

Har så jälva ont i munnen :(
Fick till och med åka hem från skolan..
Har kollat på ung och bortskämd tills nu och herregud vilka mesiga pappor! åh man blir så irriterad! Men har lust bara " öppna för fan era ögon och se vad fan er barn gör? inte ett skit!"
Aja nu ska jag inte bry mig om det utan plugga på provet som jag ska ha i morn. Skulle ju plugga igår med kollade på svenska hjältargalan och jag började gråta, var lite sorligt.
Ska till lägenheten sen och hämta lite klänningar och smycken tills i morn för då ska Julia göra en nyårs look på mig.
Det kommer att bli en sen dag för mig i morn:( har prov 3 och får sluta sen efter det när jag vill. Ska försöka att hinna med tio i 4 bussen.
Och idag så är det bara 10 dagar kvar tills jul! Längtar som fan!
Ne nu så ska jag sätta fart så jag hinner med allt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0