Torsdag

Nu är det bra 3 skoldagar kvar i skolan så jädra gött och plus att jag inte har något prov kvar. Men jag har dock två saker under lovet men jag tänkte att jag gör dom så fort jag kan så jag kan ta det lugnt.
Idag så ska jag göra klart alla matte tal som jag inte fattar och mitt cv så jag kan skicka in det och få det rättat.
Måste även ner på stan egentligen och fråga om prao plats men får göra det en annan dag, det snöar så ute ;D
Pratade med pappa idag om usa resan och han sa att det såg ut som att vi åker den 14 februari på alla hjäranas dag , veckan innan sportlovet så det blir as perfekt i så fall för då får jag lov i 2 veckor! Och han ska även beställa biljetter till LA så jag får åka dit! wiie längtar som fan! Hoppas bara på att jag inte får så mycket att plugga på men jag kan ju göra det på planet men dock så har jag inge internet eller det har man väl inte på flygplan? jag vet att man kan ha på datorn så då kan jag ju göra skolarbeten (y)
Ikväll så är det sista avsnittet av kenza & Tyra show och det måste man ju se!

Skoldagen i morn kommer att vara så seg eftersom jag ska sitta i 2 timmar och 50 min och göra saker som jag inte har gjort klart kul! men det är för att några i klassen ska ha redovisning. Men jag hoppas på att man kan få öva på flätor och färga bryn och fransar medans de redovisar, man kan ju allafall hoppas. Men jag har för mig att vi fick göra det. Men de andra som inte hade redovisning i onsdags fick jobba med sånt som de inte var klara med. Men nu så ska jag sluta skriva om skolan för de är inge kul att läsa om!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0