16 oktober

Har precis kommit hem från en lååång skoldag.
Började med att gå och se Precious, jätte hemsk. Råkade somna i mitten med:$
Vid 20 över 11 kom jeffa till skolan och hon fick sitta själv och vänta en stund för jag var tvungen att fixa lite saker innan hon kunde komma in i salongen, stackare.
Sen färgade jag ögonbrynen och ögonfransarna på henne och plockat ögonbrynen, hoppas hon blev nöjd :)
Sen efter det så gick vi till stan och jag köpte en kjol och 2 tröjor. Efter det små sprang jag lite själv till tränalätt där susanna och emma mötte mig och vi gick in och tränade. Känns as skönt nu efter! Har tränat ryggen med!
Ikväll blir det att ta det lugnt och kolla på tv.
puss


kjolen och ena tröjan.


Och den andra tröjan/linne.


Byxorna jag fick av ida och pappa i helgen.


Bak på byxorna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0