29 november

Sitter och kollar på glee med vovven. Har pluggat lite innan, gjorde klart matten och allt jag ska kunna till provet i projekt och företagande i morn. Så nu ska det bara övas in.
Saknar att spela handboll sjukt mycket! Vill börja igen men har ju inte tränat på 1,5 år så har ju världens sämsta kondis och sen nu så är de ju mycket bättre.. Och sen så skulle de ju vara bra för min rygg att jag börjar träna igen men har inte orken eller jag är bara lat.. Men sen är det mkt i skolan med. Och sen vågar jag inte heller ;D
I morgon så är det en lång dag vet inte om jag hinner blogga. Men kommer hem vid 6 ungefär.
puss


haha hitta en sngg bild på mig och jeffa som är från i lördags när vi spelade jägarspelet. Syns ju på bilden vem som var räddast ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0