Fars dag

Barnvakt idag med då.
Vi gick upp halv 8 och satte oss och kollade på tv en stund och sen gjorde jag fruktost.
Sen satt vi och kollade på tv ett tag. Efter det så kom jag på att det är ju faktiskt fars dag idag så vi gick iväg till ica i regnet med tvillingarna. Inne på ica så hittade vi en blomma och mörk chocklad och tablettasker åt tvillingarna och sen betalde jag och jeffa gick iväg med tvillingarna och så fick jag inte med mig allt så trodde jag att jeffa stod bredvid mig så jag sa irriterad " lite hjälp kanske!" och så var det inte hon utan en gammal gubbe och han stannad och skulle hjälpa mig haha. lite pinsamt blev det. Men vi fick ju ett gott skratt på vägen hem allfall. Och på vägen hem så började det att spöregna och tvillingarna satt i kärran och fick allt vatten på sig så vi alla var blöta som dränka katter när vi kom hem. Och blommorna klarade sig trotts att pappåsen var as blöt (y) men chokladen blev lite blöt.. Sen satte vi fart med att laga mat. Och sen satte jag mig vid datorn och pluggade lite på datakunskapen som jag har prov på i morn. Och jag kan typ allt nu så nu väntar vi bara på att pappa ska komma hem.
puss


Lite blöta och goooa!


haha stackare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0