Frukost

Sitter i lägenheten och mamma ringde nyss och väckte mig så nu ska jag äta frukost och fixa lite saker. Ska även hinna plugga lite idag. Ska till pappa ikväll och innan det så ska jag och mamma till mormor och fika.
Igår vid 5 fick jag ett sms av jessika och frågade om jag skulle följa med till krykan och tända ljus och självklart att jag följer med! Och jag vågade gå ut i mörket alldelses själv:o hehe
Sen gick vi hem till henne och åt pizza och kollade på bring it on, efter en stund kom ronja och kollade med oss.
Vid halv 9 kom mamma och hämtade oss och vi åkte till lägenheten och kollade på toy story 2 och i hennes skor och åt chips och saft.
Ska försöka få med pappa och träna i veckan om han inte åker till Malaysia i veckan. För den hära veckan har inte varit nyttig.. Men jag hade ju trots allt lov (a)
Nu så ska jag äta frukost och sen sätta fart puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0