Lång dag

Äntligen är jag hemma!
Lång dag idag. Hade kvartsamtal vid 4 som jag sa och det gick bra, det var bara på 10 min för att det inte fanns något att prata om typ. Allt var bra och så sa hon. Så det var bra :)
Men det tog typ as lång tid att åka hem idag pga det var en lastbil som hade kört av vägen så det var en lång kö typ halva vägen. Men hann och prata med pappa också, pappa är bäst! älskar han!
Vi åkte förbi pizzan också och köpte pizza och sen åkte vi till konsum och köpte daim chocklad, kan det bli bättre?
Nu så sitter jag på rummet och försöker att plugga men inte så lätt när man har två skitungar som tänder och släcker lampan hela tiden...
Ska plugga nu i en timma och sen hoppa in i duschen så får nog lägga på ett kol om jag ska hinna för vi 8 så ska pappa och jag kolla på ung och bortskämd och sen är det ju svenska hollywoods fruar och det måste man ju se!
I morn blir det också en lång dag. Kommer inte hem förens kvällen för är hemma vid kvart över 5 och sen kommer mamma och hämtar mig efter hon har slutat.
Nu måste jag sätta fart puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0