Måndag

Hann inte blogga igår. Men åkte till stan i örebro med jessika, först tandläkaren och shopping.
Hittade inte så mkt, ett rött läppstift och ett linne typ. Vi åkte hem med kvart i 4 bussen och åkte till pappa en stund, sen kom jessikas mamma och hämtade oss och vi åkte hem till jessika. Ronja kom dit efter en stund och vi satte oss och kollade på gamla avsnitt av Eva och Adam. Vid kvart i 10 typ kom mamma och hämtade mig och jessika.
När jag kom hem så packade jag upp nästan allt och satte mig och kollade på vänner men somnade typ på en gång.
Vaknade tidigt idag på grund av att mamma skulle upp till jobbet och det hörs så väl i lägenheten. Och plus att jag var tvungen att gå upp tidigt och göra ett till prov till doktorn. Så får se vad de säger, kommer säkert att bli som förra gången.. Har inte hunnit gjort allt jag ska göra än, har packat upp allt, gjort data grejen och gjort en tvätthög åt mamma så nu ska jag bara börja öva på arl. Kollar på vänner samtidigt så det blir nog inte så mycket plugg.
Vet inte riktigt vad som händer sen, blir nog att ta det lugnt.
puss


Vita linnet som jag köpte igår.


Syns inte så bra men det är den svarta koftan som jag köpte i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0