Ny header

Sitter i skolan nu och pluggar lite, väntar på att klockan ska bli 4 så att jag kan få ha kvartsamtal och sen åka hem.
Har suttit här sen 12:35 och ska sitta ända till 4.. Men då kan jag plugga på hv för har ju prov på det i morn och det är ju ganska stort. Fast jag tror att jag kan det mest eftersom det är saker vi har gjort.
Jasmin fixade en ny header åt mig så ett stort TACK till henne!
Det blev ändrade planer igår, det blev inge marieberg utan en pluggdag och vänner dag för mig. men aa det blev ju inte så mycket plugg utan mest vänner dock. Så får plugga en massa idag fast jag får faktiskt skylla mig själv, jag hade kunnat pluggat idag.
Asså förr då kunde jag sätta mig och plugga en vecka innan provet men nu har jag ingen ork längre och + att det är något hela tiden. Prov varje vecka.

Så här ser mina veckor ut tills jul:
v.48 tis: Prov i projekt och företagande, fredag: prov engelska
v.49 onsdag: Redovisning i natur. torsdag: Hemuppgift vara klar och inlämnad.
Och plus att en novell ska vara klar innan jul och en massa annat som jag inte kommer på nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0