Onsdag

Onsdag idag vilket innebär skola, slutar klockan tio över 3 hemma vid kvart över 4 och så klart bonde och grey's på kvällen. Men idag så måste jag plugga på arl för har prov i det i morn.. Men har bara några saker kvar så det går nog fort. Men jävlar vad snö det är ute :o
Juste! trodde att jag skulle missa örebro bussen idag för statsbussen kom inte förens 12 över 7 och örebro bussen går 5 över 7 men örebro bussen var tvungen att byta buss så den kom inte förens typ 20 över så jag hann men kom 30 min försent till lektion men jag var ju inte ensam allfall. Hoppas att jag hinner med bussen i morn med.
Nu så måste jag sätta fart och plugga puss!


Kommentarer
Postat av: elli

how you doin'?;)

misssssssssss yooooou!

2010-11-10 @ 18:14:14
URL: http://ellinora.blogg.se/
Postat av: psss

hahaa!

Saknaaaaarr dig med!!

2010-11-11 @ 15:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0