Onsdag/Torsdag

Hann inte blogga igår så skriver lite om vad som hände igår och idag.
Onsdag: Fick gå upp klockan halv 9 för att jeffa skulle komma till mig och hjälpa mig att vara barnvakt åt moa. Moa har vattenkoppar eller något utslag vi vet inte riktigt än vad det är men skolsyster sa till moa för några veckor sen att hon kunde få utslag för det tog en spruta. Men vi tror att några prickar är vattenkoppar för en del är jätte små och en del stora men hon börjar bli bättre nu, stackarn.. Jobbigt att det ska klia hela tiden.
Har inte fått reda på mitt prov än som jag skickade in till doktorn, bara att det har skickats till örebro och att jag får besked i morn... nervöss!
Under onsdagsdagen så gjorde vi inte så mycket, vi kollade mest på film och jeffa hjälpte mig med engelskan och arl. Duktiga barnvakter vi är;D men mosan hade kul ändå får jag hoppas! Sen på kvällen så gjorde vi ananas paj och kollade på bonde och grey's. Efter det så satte vi oss och kollade på priates of the caribbean 3an tror jag, har inte koll på det dära. Men dock så hann jag inte se mycket för jag råkade somna..
Torsdag: Idag så vaknade vi ganska tidigt med fast inte lika tidigt. Hoppade in i duschen sen väckte jag jeffa och medans hon duschade så städade jag rummet med mamma. Sen gjorde vi frukost och gick en långis med Tilda. Lite galen i ankor... haha stackars jeffa, Tilda fick syn på ankor som flög och landade i vattnet som vi gick brevid och tilda fick ett ryck. Tur för jeffa att det inte var halt ute för annars hade hon legat i vattnet. När vi kom hem så hade vi as tråkigt så vi satt på jack and dexter och blev helt fast i det så kom inte ifrån det förens typ halv 5 då vi gick hem till leif och fick skjuts av mamma till jeffa. Där satt jag och bobban och spelade ett skjutspel medans jeffa packade nya grejer. Nu så sitter vi hemma hos mamma och kollar på step up och har nyss ätit god mat med mamma. Vi ska nog ta en bit ananaspaj med (a). Vet inte riktig vad vi ska göra ikväll men det blir väl någon film eller sätta oss och spela en stund;D
Nu måste jag titta puss!


bakning, har dock ingen bild på pajen men den är as god!;D


Försökte att få en bild på oss båda men lyckades sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0