Torsdag

Har precis gjort klart exkursionrapporten och skickat in den till läraren så nu behöver jag inte tänka på den längre.
Satte mig faktiskt igår och började på hemprovet och har kommit upp 2 sidor. Men är inte riktigt färdig.
Nu så ska jag göra klart matten och sen kanske börja på engelskan elle projekt och företagande eller naturen jag får se. Men det skulle vara så skönt att bara skita i allt och sätta mig och kolla på vänner. Men nej för jag måste plugga på 1000 saker.
Vi slutar tidigt i morn så det är bra! slutar vid tio i 1 så missar bussen precis så får vänta i 55 min om jag inte frågar fall jag får gå tidigare. I morn så blir det att spendera hela kvällen med paja för hon kommer hem i morn. Och på lördag så ska jeffa och jag ha en jeffa och ps kväll. och på söndag så åker nästan hela släkten (kusiner+föreldrar+mormor+morfar) till loka och äter och badar men dock så ska inte paja eller mamma med.
Men det blir säkert kul ändå. Men nu måste jag sätta i fart om jag ska hinna något mer idag puss!

Kommentarer
Postat av: linda

jättefin bild på dig linnea !

2010-11-25 @ 18:51:36
URL: http://misspainter.blogg.se/
Postat av: linnea

Tack!

2010-11-25 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0