Varm choklad

Vilket väder det är ute:o
Gick hemifrån jeffa enda hem till mig och jag trodde mina ben skulle domna bort!
Gick in på zari med jeffa med och hon hitta en jätte fin klänning men hon vet inte vilken färg hon ska ha. Men båda färgerna var jätte fina!
Nu så sitter jag och dricker varm choklad och kollar på robert gustavsson.
Igår så åkte mamma,syster och jag in till mormor och morfar och fikade och jädrar vad vi skrattade.
Morfar hade åkte till jobbet med två olika skor och han hade inte märkt något förens mormor ringde och sa de hah.
Sen åkte jag till jeffa och vi spelade något dansspel skit kul! Sen något skjutspel och sen kollade vi på step up 3 och den var skit bra!
Skulle egentligen åka till loka idag med släkten men på grund av vädret så bytte vi helg, men vi ska ut och äta ikväll allfall. Så får sätta mig och plugga tills dess.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0