Bra morgon! LA

Gick till busshållsplatsen vid 5 i och ska åka med statsbussen vid 7 och sen hoppa på örebro bussen vid tyo 3 min över 7 men bra att statsbussen kommer 10 över så att jag missar örebro bussen, så jag gick hem till pappa igen och tänkte att jag tar nästa buss och så händer det samma sak igen:o men då åkte jag med statsbussen och satt och väntade på station på örebro bussen, kom till skolan en timme försent. Bra morgon!
Men sen var skolan faktiskt ganska kul. Fick göra inpackning och hår massage på susanna och ska själv få det av henne i morn. Sen sista lektionen hade vi yoga och hann med en buss tidigare så var hemma vid kvart i 5.
Har fikat lite med tvillingarna och hjälpt ida så hon fick måla färdigt i trappan.
Nu så sitter jag och kollar på the big bang theory och snart är det vänner!
Efter det så ska jag skriva ut min svenka semenarium och läsa in den lite men inte mkt och öva på engelska verben och kolla på tv.
Pratade med min syster igår och vi har bestämt så nu ska vi shoppa på lördag! fick med henne!!
Och sen så pratade jag med pappa med och vi ska till USA i januari till något ställe sen skulle vi ta ett plan till LA!!!! och sova där några dagar! äntligen äntligen! längtar som fan! ÄNTLIGEN SKA PS FÅ ÅKA TILL USA! Kommer då vara skit rädd att flyga så länge men har ju klarat mig till borneo och thailand så klarar nog mig men vi ska ju typ bara åka över vatten tror jag. Men det gör inge! ;D
puss

LA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0