Fredag

Hejsan hoppsan!
Igår så fick vi inte stora tvn för bror spelade spel.. Så fick titta på min dator men det gick ju bra med. Somnade en stund i första filmen som var knight and days med Cameron diaz och Tom cruise och den andra filmen som jag kollade hela på utan att somna var the back-up plan men Jennifer lopez  den var faktiskt jätte bra!
Vaknade vid halv 11 tror jag att klockan var. Åt frukost och sen fixade jeffa sig för hon skulle på begravning.. Vid 20 i 1 åkt hon och jag hoppade in i duschen och fixade mig sen med fiffi som så klart också ville ha.
Nu så sitter vi och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka till ikea. Hoppas att han kommer snart så jag slipper städa rummet(a).
Nu måste jag ta tvillingarna puss!

Just nu med tvillingarna:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0