Hemma

Hemma efter en rolig gårdagen.
Först till stan med ellinor, åt donkan, shoppade litte, humören upp och ner hela tiden! men kom hem med 2 par jeans ,2 linnen,1 halsduk och 2 ringar. Sen efter det hem till ellinor och hämta saker sen fick vi skjuts till mig och vi fick äta och fixa oss snabbt sen skulle vi åka med stadsbussen till stationen men den åker förbi oss (y) och då var det 5 min kvar tills degerforsbussen gick så vi sprang hemmifrån mig till station och då kommer inte bussen förens 10 min så vi hade inte behövt sprungit, sen hem till mig och robert och sen äntligen kom vi till jesper. Men fick gå på en gång så vi gick hem till mylly och var där en stund sen gick vi tillbaka till jesper och sen till bosna och sen hem till ellinor och sova!
Vid 1 idag så stressade jag och ellinor ner till busshållsplatsen och åkte med bussen till kga , missa stadsbussen så fick gå hem till pappa (y) Mina ben orkar inte gå mer!
Nu så ska jag ta något och äta sen bara ta det lugnt och försöka att plugga puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0