Home

Har precis kommit hem från kalaset.
Sitter och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan hoppa in i duschen, vill inte duscha när jag är själv.. Sen blir det att kolla på ullared. Kan nästan allting på naturvetenskapen , bara 2 grejer jag inte kan så bra men det går fort, det fixar jag i morn och så får jag hoppas att jag klarar mig!
Fick ett sms av ida som det stod att de hade målat klart rummet! så nu är det bara att åka till ikea kvar. göööttt!

Veckans planer:
Tisdag: Skola,hämta tvillingarna , plugga, sova hos pappa.
Onsdag: Skola, läsa boken och göra svenskan.
Torsdag: Skolan, sola med jessika
Fredag: Skola, HELG!
Lördag: Inge planerat än så länge
Söndag: Plugga matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0