Lördag

Gick och la mig vid 2 i natt och vaknade vid kvart i 9.
Åt frukost med familjen sen hoppade jag in i duschen och fixade mig efter.
vid 11 kom paja och hämtade mig och vi åkte till stan. Skulle egentligen bara ha smink som jag sa men det blev smink, kofta och en bh. Sen åkte vi hem och hämtade teo och mosan och åkte och köpte fika och åkte till mormor och satt där en stund och fikade. Sen åkte mormor och jag till ica och handlade mat och sen körde hon hem mig till pappa och nu sitter jag här med fiffi knät och vet inte riktigt vad vi ska hitta på, blir väll att kolla på prinsessor eller hello kitty...
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll antningen att följa med sandra på halloween fest i kga eller sitta hemma och bara ta det lugnt. Får se vad jag bestämmer men nu måste jag sluta för fiffi har inte så långt tålamod, lägger in bilder på sakerna jag köpte sen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0