Lördag

Har nyss kommit hem från jessika och ska snart börja läsa i boken, men kollar nog på idol och kenza & tyra show för jag somnade när jag skulle se det i söndags.
Igår så åkte jag hem till jessika och kollade på mirrors 2 ,ronja kom också dit. Den var skit läskigt, vågade typ inte kolla ;$ Men sen kollade vi på hole in one , somnade typ. Efter filmen så följde vi ronja och sen tog vi en promenad. Men vi kom inte så långt förens vi såg något och vågade inte gå förbi det men efter en stund så ser jessika att det bara var ett löv, stod vi där i onödan och kastade saker på den för att kunna se vad det vara hah. Efter det så vände vi och gick hem och la oss. 
Idag blir det att plugga till 3 sen hoppa in i duschen och vid 4 går jag och ellinor och kollar på dfs matchen. Får se vad som händer ikväll.
puss

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, ja akta er för löv, de kan vara livsfarliga....

2010-10-23 @ 20:56:20
URL: http://misspainter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0