LOV!

Missasde statsbussen i morse på grund av att jag väntade på min bror han skulle också åka med den. Så fick väcka pappa och då var klockan 7:00 och bussen går 07:05. Kom till stationen 7 min över så pappa fick åka ikapp bussen och panik jag fick när jag skulle gå ur bilen och fastnade och bussen kom bakom och pappa var tvungen att åka för att bussen ska få plats. Anledningen till att jag fastnade var för att jag satt i mitten i bak och tvillingarna har sina barnstolar på varsin sida så det går inte att gå ut där så man måste gå ut i fram och så fastnade jag med foten mellan sätet och armstödet + att jag hade två väskor med. Men jag hann ut och hann med bussen! Hade engelska första lektionen och hade förhör på verben, tror att det gick bra eller jag svarade på alla frågor och det var inte så svårt. Sen hade vi hörövning så klart med. Fick alla rätt på den! och jag suger på engelska. Hade glömt ett c på ett ord men fick rätt ändå.
Hade försäljning och service efter, vi bara läste och lyssnade. Sen hade vi mat och det var pannkakor och jädrar vad jag åt haha. Så har lite ont i magen och vill inte äta på ett tag. Sen hade vi matte och fick reda på matte proven. Fick 33 av 38 så ett vg är nöjd! Fick sluta tidigare, kvart i 12 och då gick det precis en buss hem så fick vänta i skolan i en timma. Satt i ett uppehållsrum med susanna och sandra + mer. Skulle skriva mitt namn på busskortet och det funkade inte med en bläckpenna så jag tog en typ turspenna men så torkade det aldrig och jag drog med fingret och så blev allt helt blått.. Men fick bort det med vatten som tur var och kortet funkade även fast jag hade fått vatten på det!
Bussen vår så seg hem så missade statsbussen så fick gå men tanken på hur mycket jag åt idag så var det nog bra att jag gick ;) Satte mig och kollade på grey's när jag kom hem och nu så sitter jag och lyssanar på musik och sjunger för mig själv. Ska fixa lite skolsaker så jag inte har så himla mycket på lovet men det kommer jag ändå ha.
Vid typ 5 så kommer efterlängtade Jeffa till mig och ska sova hos mig, vi ska ha en ps och jeffa dag, blir väl att sitta kolla på massa filmer men vi ska faktiskt plugga med (y) Har ju LOV nu så jävla göööötttt!!!! I morn blir det att åka tilll ikea och köpa saker till rummet. Äntligen så blir det färdigt!
Nu så ska jag ner och skriva ut ett instuderingsfrågor som jag ska ha och plugga på.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0