Onsdag

Har inte gjort ett skit sen jag kom hem från skolan i spörregnet.
Som tur hann jag med statsbussen så slapp gå i regnet. Satte mig direkt vid tv och kollade på unga mödrar och the big band theory. Och så lekte jag ens stund med tvillingarna. Fick vara elefant och de skulle rida på ryggen på mig, men häst fick jag inte vara utan som sagt en elefant.. Har lite ont i ryggen och huvudet. En satt på ryggen sen kom den andra och satte sig typ på huvudet(y). Snart börjar vänner och det måste ses! och så väntar jag på att pappa ska komma hem så vi kan äta, är as hungrig. Måste plugga på min engelska verben och kolla på bonde och grey's så klart!
Fick springa ut i regnet förut för mamma kom förbi med mina uggs men kanske inte så bara att ha dom i regnet så conversen får duga ett tag till men fryser ju tårna av mig i dom..
I morn är det sista tagen innan lovet och så får jag reda på matte provet. Hoppas att det gick bra. och + att vi slutar 12:35 med! Men mitt lov kommer ju inte bli så himla kul... Typ plugg nästan varje dag, satt och skrev i almanackan igår när jag ska plugga på vad osv. Är ledig i helgen och nästa vecka på lördag annars så är det pluggning som gäller, fyfan för plugg! Men har ju 2 prov veckan efter och sen vissa saker som måste vara färdiga. Men ändå tur att vi har lov för hade vart as jobbigt om vi hade gått i skolan samtidigt. Men efter lovet så ska vi börja med ögonbryn i hantverk och så ska vi ta med en modell till skolan och fixa hennes ögonbryn och färga dom. Valde att ta med ellinor om hon hann, hoppas de!:) har ju lovat att hon ska få följa med och bli fixad. Det var någon mer gång som hon också skulle få följa med till skolan men dock är det ju på skoltid så hon måste ju ta ledigt. Men vi har ju skola i samma stad allfall! så det ordnar nog sig.
Den hära månaden som kommer, kommer att bli en jobbig månad. Har redan 4 prov inbokade plus att ett grupparbete + svenska analys ska vara inlämnad. Bara hoppas på att vi inte ska ha dataprov den hära månaden för det verkar skit svårt. Det är ju as svårt att komma ihåg allt som vi gör på lektionerna och hur man gör vissa saker på pages ( mac skrivprogram).
Nu måste jag skynda mig ner till tv och kolla på vänner för de har redan börjat puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0