Plugg

Sitter hemma hos mamma och ska försöka att börja plugga.
Fick reda på i skolan idag att jag klarade datakundskaps diagnosen (Y)
Blir att plugga hela dagen för fick reda på att naturkundskapsprovet var ganska stort och i morgon så hinner jag inte plugga för jag går i skolan till 10 i 4 och gå av i kga och hämta tvillingarna på dagis och gå med dom till pappa, bara hoppas på att det inte regnar! Och då är jag hemma vid halv 6 och ska ta hand om dom tills pappa kommer hem sen äta mat,duscha och sen får jag se om jag hinner plugga. Hinner nog läsa igenom allfall. Ne nu ska jag sluta tjata om pluggandet och sätta i fart ist.
Juste ska på kalas med ikväll, moste fyller år så grattis till henne!
Sitter på mammas dator och hittade bilder från thailand. Lägger in några. puss













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0