Skolan

Sitter i skolan och har rast till halv 3 och då ska jag ha svenska seminarium så ska öva lite på den, vad jag ska säga och sånt.
Hann med bussen i morse allfall!(y) Hoppas på att jag hinner med bussen hem, slutar 10 över 3 och den går kvart över men hinner nog.
Fick inpackning och hårmassage idag av susanna så nu mår håret lite bättre allfall :)
Håller på att försöka att få det längre så plattar det inte eller något, har det antningen uppsatt eller så sover jag med fläta och har lockigt. Och använder inpackning varje dag när jag är hos mamma så får hoppas att jag kan få det längre.
Har inte sminkat mig på as länge heller men det är för att jag inte orkar sminka mig på morgonen och + att jag ska försöka att få finare hy. Använde någon ansikts skrubb med salt i och den var faktiskt bra! Så ska börja använda den 2 gånger i veckan och hoppas på att min hy blir bättre.
Nu måste jag plugga lite med puss


Saknar min jeffus! Vet inte vad jag ska göra utan denna tjej och har inte träffat henne på typ 100 år känns det som.. <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Imorn mitt hjärtegull, då ska vi ha en riktig jeffa och ps dag!! kommer bli superbra ska du se! vi får försöka få ihop det här nu, in i det sista sa vi! <3

2010-10-28 @ 01:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0