Söndag

Åkte iväg till farmor och farfar i morse med pappa,ida och tvillingarna. Spenderade dagen där, pluggade och hjälpte farmor med maten. Älskar att vara hemma hos farmor och farfar! Ett ställe man alltid har vart på i hela livet. Påminner om gamla tider. Ingen som bryr sig hur man ser ut.
Kom hem till mamma vid halv 6 och nu så väntar jag på att gossip girl ska börja.
Medans jag väntar på att de ska börja så pluggar jag lite.
Efter gossip girl blir det att hoppa in i duschen och bestämma kläder tills i morn.
Och vid 9 ska jag se ensam mamma söker med mosan och äta glass och chockladpudding och allt hon hade köpt..
I morn så åker jag hem till pappa för veckan är pappa vecka.
Nu så måste jag läsa igenom projekt och företagnade innan programmet börjar puss!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0