Söndag

Har inte typ gjort ett skit idag. Ellinor kom till mig igår kväll vet dock inte när så vi satte oss och kollade på paranormal activty, den var inte så läskig som jag trodde att den skulle vara. Den var bar läskig på nätterna och i slutet. Somnade lite då och då eller båda gjorde nog det för vi var as trötta. Efter det så kollade vi på i rymden finns det inga känslor men vi hann inte så långt förens båda somnade. Har inte sovit ett skit i natt typ....... och doktorn har inte hört av sig heller! så pappa ska ringa i morn, för jag orkar inte mer! Men nu mår jag bra förutom att jag är så himla trött.
Paja och teo kom förbi en stund och vi åt mat och sånt. Sen åkte jag och pappa och fyllde på busskortet för ska med jessika till örebro i morn, vi ska först till tandläkaren sen ska vi på stan. Så det blir att gå upp halv 8 i morn men det gör inge för vi ska ju shoppa!;D
Juste fick skolfotna i fredags eller när det var... herregud hur man ser ut:o
aja nu så ska jag gå och kolla på en film och sen sova HELA natten hoppas jag på! Annars kommer ps inte att vara rolig att vara med.
puss


du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0