Tisdag

Sitter och gör ingenting i skolan.. Skulle egentligen ha projekt och företagand prov men våran lärare försov sig så ska göra det lite senare under dagen.
Efter skolan så blir det hem och plugga på engelska muntligt tal.... Hoppas på att vi hinner färdigt med det på rasten idag!
Är as trött även fast jag somnade halv 10 idag och vakndade 6, brukar gå upp halv 6. Men pappa skjutsade mig till busstationen. Kommer inte orka plugga sen, kommer att gå och sov en stund ist.
Nu måste jag gå upp och hämta mina naturvetenskaps grejer och ha natur ist för att gå på utställningen för det blev förflyttade tills i morn, så puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite om dina sjalar och vart du köpt? du använder ju bara de typ:)

2010-10-12 @ 18:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0