arl

Sitter och väntar på att arl lektionen ska börja och då ska vi debutera om man är emot eller med om datorer...
Sen har jag bara engelska kvar och då ska jag fortsätta på mitt brev om att jag är elefant mannen. Slutar vid halv 3 så åker med bussen kvart i och jag måste komma ihåg att jag ska av i kga för jag ska hämta tvillingarna så jag inte sitter kvar och åker te dfs. Sen så ska jag vänta på att pappa ska komma hem och då ska vi åka te dfs och hämta grejer och jag åker till jeffa och har myskväll. Helgen kommer att bestå av målning och pluggning som fan:( men ska be min bror hjälpa mig med målningen men han verkade dock inte så sugen.. Men men.
Nu börjar lektionen puss!

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0