Duschen/idol

Har inte pluggat så mkt idag har bara skrivit ut några anteckningar men jag har faktiskt rensat lite i min garerob!:)
Och sen så har jag och mos tryckt i oss en hel chokladpudding och vindruvor medans vi kollade på vänner(y)
Nu så ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på idol med mos och mamma:)
Sen så blir det kanske att slå på en film eller gå och lägga sig för huvudet värken går ju inte över..
Hoppas jag mår bättre i morn för då ska jag vara stylist och fixa håret på sandra!:)
Och sen så längtar jag som fan till när jag och ellipellie ska ut och shoppa har massor jag vill ha!
Saknar na med för den delen..
Har pratat med pappa idag men och så fort han har hittat ett par fönster och köpt färg så ska vi börja fixa mitt rum:D
Sen flyttar ps til kga varannan vecka och har massor med myskvällar med elliepelliee!


Kommentarer
Postat av: elli

fan va mys!! :D hihihihi<3

2010-09-07 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0