Engelska

Sitter och har engelska nu och ska skriva ett brev och låtsas att man är elefant mannen..
Igår så åkte jag hem till pappa vid 5 och då åkte vi och köpte färg och mat. Sen gjorde vi hamburgare och sen gick jag och idag upp till mitt rum och började fixa lite. I helgen ska vi nog börja måla väggarna för ida skulle måla taket idag om hon hann. I morn så ska jag ha filmkväll med jeffa, det var länge sen vi hade en sådan känns det som!
Idag när jag kommer hem så ska jag och mamma åka upp till parken och fixa ett nytt busskort till mig för mitt funkar inte:s Sen så måste jag plugga... Och packa för ska hämta tvillingarna efter skolan i morn.
Ne nu måste jag konsentrera mig på lektion puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0