Frisörmässa

Försov mig i morse..
Bussen gick 5 över 7 och jag vaknade 5 i 7.
Så mamma skjutsade in mig till kga så jag hann med.
Vid nio så åkte vi till skövde på frisörmässa. Tog typ 2 timmar, sov typ hela vägen dit och hem.
Där inne så hittade jag ett shampoo och saltspray och sen gratis produkter;D
Åt på donkan idag igen och pizza nu till kvällsmat(y) men det var faktiskt hemgjord pizza.
Nu så sitter jag och borsan och kollar på transformers.
Ska nog snart gå och lägga mig.
I morn så ska jag på kalas hos morfar sen förstätta på min hyllning på ellinor;D
puss
haha nu jävlar tjejen!!

Kommentarer
Postat av: elli

hhahaha ja nu jäääääävlar kör vi:DD:D

2010-09-26 @ 02:14:33
URL: http://ellinora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0