hemma

Kom nyss hem från skolan , gick hem från sista lektionen orkade inte vara kvar längre..
Huvudvärk,hosta och as snorig..
har jag precis skickat iväg frågorna till jessica så har inge mer att plugga på idag.
Nu så börjar vänner så ska lägga mig och kolla på det sen så vet jag inte riktigt vad som händer, får se om jag ska ändra lite saker på engelska uppsatsen eller om jag ska börja förbereda mig på hårstråt provet?
Får se sen om jag ens orkar..
Väntar också på att emelie ska höra av sig för jag fick bryta upp mitt skåp igår för jag låste in nycklarna (y) så jag la in alla grejer i emelies skåp och så var hon inte i skolan idag och måste ha lite block och sånt i morn, vore bra!
Nu ska jag kolla puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0