Hemma hos pappa

Igår så typ hela egypten gänget hemma hos jeffa så vi kollade på fotboll,spelade ett spel och umgicks:) Sov hos henne. Vid 11 så kom leif och hämtade mig och jag åkte hem och tog en snabbdusch och fixade mig. Sen åkte jag och mamma in te kga och jag köpte en mascara. Sen åkte vi till donkan och nu så sitter hemma hos pappa nu och väntar på att de ska komma hem från stan de med. Vet inte riktigt vad som händer idag men pappa och jag skulle ju ut och springa men gissa? jag har fått ont i halsen. undra vem de kan vara ifrån som har hostat hela natten!? ;) Pappa ska hjälpa mig med engelska uppsatsen med. Måste öva mkt nu på engelska om jag ska flytta om 3 år. Nu ska jag slå på en film och ta det lugnt puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0