i skolan

Sitter i skolan nu och väntar på att lektionen ska börja . Ska ha ARL. Sen så har jag bara engelska sen så slutar jag vid halv 3 , åker med bussen kvart i. Idag så blir det filmkväll men jeffa men först så ska vi på fotboll vid 7. Har inte träffat henne på typ 100 år känns det som. Ska till pappa i morn och då får jag mitt fodral till datorn och det är efter längtad kan jag lova! Pappa har man också saknat för han har varit borta mellan typ 2-3 veckor så det var ett tag sen, kommer inte ihåg ens när han åkte men han är hemma nu allfall (Y) Sen så har jag och pappa bestämt att vi ska ut och spring med! Nu säger jag inte bara det utan nu ska vi ut! gött att komma igång har ju inte tränat på typ över 1 år, kanske dags att börja nu.. Nu måste jag stänga ner datorn puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0