Lördag

Kollade på film och var barnvakt igår med jeffa. Kollade på 2 filmer eller jeffa gjorde, råka somna till den sista filmen. Var så jälva trött hade ju gått upp klockan halv 6.
I morse så vaknade vi ganska tidigt så vi la oss vi tvn och kollade på någon hundfilm eller vad det var.
Sen så lagade vi pasta och pastasås, jag hann också plugga lite på håret. Pappa kom och hämtade mig vid typ halv 3 och då åkte vi hem och nu sitter jag här och ska snart börja plugga igen. Känns inte så bra att plugga en lördag men i morn så måste jag hjälpa emanuel med mitt rum och läsa igenom datakundskapen.
Ganska mkt nu i skolan faktiskt.. Så här ser min vecka ut + söndag:
Söndag: Svenska uppsats inlämnad måndag fixa idag eller på lektionen på måndag + läsa igenom datakundskapsidor.
Måndag: Plugga på håret, prov på tisdag.
Tisdag: Göra naturkundskapsfrågorna, packa inför onsdag.
Onsdag: Ut i skogen och sen barnvakt på kvällen.
Torsdag: LEDIG.
Fredag: LEDIG men kan inte gå ut ändå för måste upp tidigt på lördag, ska samlas 08:30 i örebro.
Lördag: Frisörmässa.
Söndag: LEDIG.

Ne nu ska jag sätta fart att plugga för vill inte plugga ikväll.
Ska ha myskväll med familjen ist. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0