Onsdag

Orkade verkligen inte att åka till skolan idag så sa te mamma att jag var "sjuk" så hon ringde skolan.
Har typ inte gjort ett skit bara fixat mig,städat rummet ,kollat på oc och följt med mamma och leif till dfs herrgård och åt mat. Juste vaknade typ 2 min över 12 i natt att några smälde raketer på våran gård. och sen plingade på dörren (y) Men leif fyller ju 50 idag grattis! så kanske inte så konstigt det ska ju firas stort! Men man kanske ska tänka på att det är vardag och vi är bor ju inte ensamma i vårat kvarter. men skitsamma nu ska jag sluta tjata om det. öm..
Vid 4 så börjar kalaset och pappa kommer och hämtar mig vid 5 och då åker vi och köper färg och börjar med mitt rum:) Nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske läsa lite om hår OM jag orkar annars sätter jag på oc igen.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0