Onsdag

Var tvungen att åka hem från skolan idag med.. asså vettefan vad som hände med min mage:s
Började att få ont vid 11 och det gick över precis när jag kom hem vid 3.. Hade ont långt upp i magen typ vid revbenen.
Hade så jälva ont på naturlektion visste inte vart jag skulle ta vägen så när vi slutade så gick jag in på toa och la mig på golvet och vila en stund haha, stackars sandra! Men det hjälpte faktsikt med det kom tbx så fort jag reste mig.
Satt nyss och pratade med pappa om det och det kan vara stressmage och då kan det bli så.
Så ska försöka att inte stressa så på mornarna och äta ordenligt och lugnt, inte äta medans jag fixar mig och gå upp i tid så jag inte behöver springa till bussen och ta det lugnt hemma inte stressa med läxorna.
Men nu så håller jag på med produktdemostration har valt att använda silkesdroppar från Paul Mitchell och jag har skickat iväg min engelska presentation till Li med så nu är det klart. Tänkte skriva färdigt produktdemostrationen idag så har jag det klart så behöver jag bara öva på det i helgen. Är snart klar ska bara skriva lite om presonliga erfarenheter och sen fylla ut den, vet inte riktigt hur många minuter den ska vara men chansar på 1-2 min igen. Vill börja med rummet snart hos pappa! hann inte prata med om det idag men får hoppas att han hittar fönster snart. 
Och får hoppas att emelie är frisk tills i morn för måste ha min grejer i hennes skåp.
Ne nu måste jag sätta fart puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0