Plugg..

Har precis kommit hem till mamma och ska sätta fart och börja plugga.
Jag orkar verkligen inte plugga! Vill bara krypa ner i sängen och kolla på film och hoppas på bättre humör. men nej för ps måste plugga! Och nu fick jag reda på att jag ska laga mat om en halvtimme med.
Men det gör mig inget, skönt att göra något annat än att sitta vid datorn eller att plugga.
haha vilket liv det låter som jag har när jag skriver att jag bara pluggar och sitter vid datorn.. hah men det är fakiskt sant, sitter typ jämt vid datorn. inte bra det ska ändras! så fort jag blir helt frisk så ska jag börja gå ut och gå eller springa och sluta med onyttig mat INGE godis! Ska försöka att få bättre hy och hår genom att motionera, äta sunt och inte sitta vid datorn för länge. Inte använda så mkt smink och inte slita så mkt på håret.
Ska be mamma i veckan att klippa mig, klippa bort allt slitet. Inte för att jag tror att jag kommer göra allt det jag har skrivit men jag ska verkligen försöka! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0