ps <3 chocklad

Kom hem från skolan för typ 40 min sen, träffade på mormor på vägen hem från bussen så följde med henne och så fick jag en chockladbit eller en 200g kanske inte är en bit men men. så nu sitter jag här och trycker i mig chocklad MUMS! Älskar chocklad! ska snart börja skriva min svenska grej, jag ska skriva hur jag tyckte att jag var när jag redovisade. De har spelat in mig så jag ska sitta och kolla på mig själv och sen skriva vad jag tycker (y) fy fan...
Juste var på friluftsdag idag, vi fick göra upp eld och laga mat och sen göra ljus göööör kul!
I morn så slutar jag tidigare än vanligt för har ingen svenska och då åker jag hem till pappa och börjar fixa på mitt rum:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0