Tisdag

Första dagen i skolan idag efter påsklovet och det suger! Jag vill ha sommarlov nu! Man kunde ju nästan tro att det var sommarlov i veckan för shit vilket fint väder det har varit!
Men det är ju typ bara 7 veckor kvar i skolan och sen har man redan gått 1 år på gymnaiset, fort gåre!
Gjorde något test i skolan idag på idrotten där vi sprang,jogga och gick en massa meter och vilket bra kondis man har ;) eller inte..
Så jag bestämde mig för att gå ut och springa när jag kom och hem och sagt som gjort så var jag nyss ute och sprang 2,3 km. Kanske inte så mycket men det är mycket för mig som inte tränat handboll på snart 2 år.
Nu ska jag gå och lägga mig för i morn väntar ännu en lång skoldag.
PUSS


Ja vi har ju våra planer ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0