23 augusti

Första skoldagen skulle det har varit för mig om jag inte hade gått på fel buss som åkte runt strömptorp, lyckat ps!
Jag trodde att vi började klockan 9 och att vi skulle gå direkt till studiebesöket på en gång så jag hoppade av bussen vid ok i dfs. Men sen visade det sig att vi inte skulle gå till studiebesöket förrens klockan 12... Så jag kunde ha fortsatt till kga och sen till skolan, skulle bara komma typ 20 min försent. Istället gick jag hem och satte på mig jobbar kläderna och stack och jobbade från 9:00-15:30.
Nu sitter jag hemma och ska slå på svenska hollywoodsfruar.
Har hört att jag har ganska bra schema nu! Får vänta och se hur det ser ut för jag har råkat spärra mitt konto på hemsidan, bra ps..
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0