Min vecka

Har inte orkat eller haft tid för att blogga dom senaste dagarna..
Men tänkte kortfatta min vecka.
I måndags låg jag och jeffa hemma hos henne och stekte i solen.
Tisdags så åkte vi,pappa och tvillingarna till hargebadet och badade och solade.
Onsdags fick jag min iphone ;D men dock inte simkortet....
Torsdags kom elli förbi hos mig och vi solade och gick på långpromenad. Fick reda på att jag fick jobber jag provjobbade för förra veckan! YES! Börjar första dagen på onsdag nästa vecka.
Fredags kom mitt simkort och telefonen funkar super! Åkte hem till jessika på dagen och sen hem till jeffa.
Lördags gick elli och jag på fotboll med pöjkera. Efter fotbollen åkte vi och pöjkera hem till elli och lagade tacos och spelade spel.
Idag åkte jag hem elli och hjälpte henne med att möblera om i hennes rum. Blev jätte bra!




Gud vad bra vi fastnar på bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0