Tionde Augusti

Har typ inte gjort ett skit idag. Har mest suttit hemma i nya lägenheten och kollat på tv medans mamma fixade med gardiner och sånt. Hoppas att vi blir klara snart så att vi kan flytta in så att jag blir granne med elli och david när han flyttar.
Övningskörde idag i mc driven på donkan och sen karlskoga vägen och sen till kronhallen och det är ju så roligt att parkera på kronhallen när det är mycket folk, men det gick bra!
Nu ska jag snart åka hem till jeffa för jag har min första arbetsdag i morn!
PUSS


Kommentarer
Postat av: elli

säg till när du ska fixa rummet vetuu, då kommer eeeeelli!

2011-08-11 @ 13:36:14
URL: http://ellinora.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja klart!

2011-08-11 @ 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0