3 december

Vaknade as tidigt av att mamma kom in och frågade fall vi skulle till stan en sväng och självklaMrt gjorde jag det. Övningskörde in och det gick väl så där.. haha
fick köra upp i tunneln när man ska upp till taket på stan och det var ganska läskigt! Körde även fel uppe på taket för där uppe är det enkelriktat och jag körde mot strömmen (y) plus att alla parkeringsrutor blir åt fel håll men jag lyckades hamna i en ruta, någorlunda bra.
Emma kom hem till mig vid tre och vi har kollat på damhandboll sverige - argentina och sverige vann ju ganska stort.
Nu så håller vi på och fixar oss lite så ska vi dra till donkan och äta lite och sen får vi se vad kvällen bjuder på.



Emmas blogg:
http://www.nattstad.se/emma%C3%A5berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0